De financiële producten van Callas zijn uitsluitend verkrijgbaar via financieel adviseurs. Deze zijn door heel Nederland gevestigd. Heb je nog geen adviseur, dan brengen we je graag in contact voor een passend advies.
Verzekeringen bieden zonder problemen en intermediairs bijstaan als het nodig is. Dat staat hoog op onze prioriteitenlijst. U merkt dat natuurlijk aan de kwaliteit van onze producten, maar bijvoorbeeld ook aan de snelheid van handelen bij aanvragen of schademeldingen en het contact met onze medewerkers.
Heeft u desondanks een negatieve ervaring of bent u niet tevreden over een product? Aarzel niet om het door te geven. We doen er alles aan om een gezamenlijke oplossing te vinden. De directie van Callas Credit Life zet zich hier persoonlijk voor in.
U kunt een klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
Omschrijf uw klacht zo concreet mogelijk en vermeld het polisnummer, uw naam, adres en telefoonnummer.
Als u met de directie van Callas Credit Life niet tot een bevredigende oplossing komt, kunt u uw een klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan tot drie maanden nadat u van Callas Credit Life een reactie heeft gekregen.
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Postbus 93257 2509 AG Den Haag Telefoonnummer: 070-333 89 99 www.kifid.nl info@kifid.nl