Callas introduceert Safety Coaching.

Statistieken geven aan dat het risico van overlijden tot  5 x kleiner is dan het risico van arbeidsongeschiktheid en werkloosheid. En toch wordt het financiële risico als gevolg van arbeidsongeschiktheid en werkloosheid slechts in een enkele situatie gedekt. Dat is vreemd en financieel risicovol.

Om die reden is Callas financiële producten een campagne gestart onder de noemer ‘Safety Coaching’ waarin bewustwording van de financiële gevolgen van arbeidsongeschiktheid –en werkloosheid centraal staan.  Middelpunt in deze campagne staat de veelheid aan tools, advieskaarten en vaardigheidstrainingen voor de adviseur. Met deze hulpmiddelen kan de adviseur de financiële risico’s rondom arbeidsongeschiktheid en werkloosheid op een natuurlijke en logische manier in kaart brengen voor zijn klant.

De website wordt ondersteund met banners in digitale nieuwsbrieven met vragen waarmee de adviseur wordt uitgedaagd om zijn advieskwaliteit te testen. GA NAAR SAFETY-COACHING.NL & LEES MEER >

 

safety-coaching.nl

safety-coaching.nl

safety-coaching.nl

Goed advies is core business

Succesvol ondernemen in de financiële branche is meer dan ooit afhankelijk van de kwaliteit van het advies. Uw meerwaarde als intermediair is uw inhoudelijke vakkennis plus uw vaardigheden om die kennis te gebruiken in een adviesgesprek. Daar ligt uw kracht. Vooral als het gaat om de risico’s van arbeidsongeschiktheid en werkloosheid tijdens een hypotheekgesprek. Hier kunt u zich onderscheiden van andere (online) aanbieders en tegenwicht bieden aan de zelfdoen-cultuur onder consumenten. Callas ondersteunt u met het programma Safety Coaching.

Praktische tools

Op deze website krijgt u een Safety Kit gevuld met actuele informatie en direct inzetbare praktische tools om uw advies te optimaliseren. Komt u regelmatig kijken, er zijn nieuwe tools in aantocht.

Interview Magazine AM:special Schade 12 december 2014

LAATSTE NIEUWS

Heeft jouw klant een WGA Hiaat voorziening via de werkgever?

Als (hypotheek)adviseur breng je de inkomensrisico’s in kaart voor je klant. Zo ook het financieel risico bij arbeidsongeschiktheid. Hierbij dien je alle bestaande voorzieningen mee te nemen, zoals een WGA-hiaatverzekering via de werkgever. Dit kun je uitvragen bij de werkgever middels het formulier ‘aanvullende voorzieningen werkgever’.

Tip 1: Werkgeversverklaring nu met inventarisatie voorzieningen werkgever
Omdat dit weer een apart document is naast de werkgeversverklaring (NHG model 2019), hebben wij beide documenten gecombineerd tot één formulier. Wel zo gemakkelijk! Én belangrijk! Immers wanneer jouw klant reeds een uitgebreide WGA Hiaat voorziening heeft, dan is de Woonlastenverzekering veelal de beste oplossing. Wanneer de werkgever niets, of een basis voorziening heeft geregeld, dan is de Inkomensgarantie veelal de beste oplossing.

Het formulier is zowel in een PDF-versie als in een Word document beschikbaar op Callas Extranet en zijn te vinden onder de tab offertesoftware / documenten.

Tip 2: WIA Planner: overzicht collectieve WGA-Hiaatverzekeringen
In de WIA Planner vind je een compleet overzicht van de 85 meest voorkomende collectieve WGA-hiaatverzekeringen. De regelingen zijn met één muisklik eenvoudig te selecteren. Je hoeft hierdoor geen uitgebreid onderzoek meer te doen naar alle ins en outs van zo’n regeling. Lees meer

WIJ HOUDEN U GRAAG OP DE HOOGTE!

Bent u financieel adviseur en wilt u onze nieuwsbrieven ontvangen?

Vul dan hier uw e-mailadres in:

OVERLIJDENSRISICOVERZEKERING

Een van de beste overlijdensrisico-
verzekeringen op de markt met een zeer ruime dekking, gunstige voorwaarden en scherpe tarieven.

Lees meer

WOONLASTENVERZEKERING

Niet voor niks uitgeroepen tot beste woonlastenverzekering op de markt. De Consumentenbond beoordeelde o.a. de dekking, premie, voorwaarden en gaf hem de nr. 1 positie.
Lees meer
Callas Nederland B.V.

Prof. J.H. Bavincklaan 2
1183 AT Amstelveen

Postbus 75916
1070 AX Amsterdam

 

AFM 12015564
KvK 34180390

©2017 Callas Nederland BV
te Amstelveen

Contact

Tel: 020-426 60 00

Contact account manager